"… Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο.”

Robert Fulghum

Βραβειάκι από το όμορφο blog " Νηπιαγωγείο αγάπη μου...."



Το πρώτο μου βραβειάκι έλαβα σήμερα από τις συναδέλφισσες Νατάσσα Κατσώνη και Λένα Τζωρζάτου!!! Ευχαριστώ πολύ που με τιμήσατε και συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο blog σας :
 " Νηπιαγωγείο αγάπη μου...."

Τι είναι το βραβείο Liebster? 
Το "Liebster Award" είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν  ακόμα περισσότερα blogs ευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο!

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟI

Α) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν  widget ή gadget


Β) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.


Γ) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers  και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.


Δ) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από  τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.
Οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις σας κορίτσια:

  1)Γιατί ξεκινήσατε το blog;

 Μου αρέσει να παρακολουθώ τα μπλοκ άλλων συναδέλφων και να παίρνω ιδέες για τη δουλειά μου. Παρακολουθώντας τα σεμινάρια για την επιμόρφωση Β' Επιπέδου στις ΤΠΕ μου δώθηκε η ευκαιρία τον περασμένο Μάιο να δημιουργήσω αυτό το μπλόκ θέλωντας κι εγώ να μοιράζομαι με γονείς και συναδέλφους πολλά από όσα συμβαίνουν στην τάξη μου!!!!

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;

Ενθουσιάζομαι κάθε φορά που βλέπω πόσα πολλά μπορούν να καταφέρουν τα παιδιά!!Γενικά τη λατρεύω τη δουλειά μου!!!

  3)Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;

Τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν στην ανταλλαγή απόψεων έτσι ώστε να γινόμαστε καλύτεροι στη δουλειά μας! Είναι και ένας τρόπος επιβράβευσης τις δουλειάς μας!


4)Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Μέχρι στιγμής αναρτώ δραστηριότητες που κάνουμε μέσα στην τάξη. Μ΄αρέσει όμως να ενημερώνω για οτιδήποτε έχει σχέση με παιδιά προσχολικής ηλικίας.


5)Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά
Και προσωπικά με κάποιους, αλλά κυρίως διδικτυακά έχω γνωριστεί με αρκετές συναδέλφους.
6)Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο; 

Έχω στο μυαλό μου κάποια πράγματα για να το βελτιώσω κάτι που μάλλον απαιτεί και περισσότερο χρόνο. 

7)Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;

 
Θα έλεγα πως καταφέρνω να γίνομαι ένα με τα παιδιά, έχω τρομερή υπομονή και λατρεύω τις δραματοποιήσεις και τη ζωγραφική! Νομίζω πως είμαι και πολύ καλή παραμυθού!!

8)Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας; 

Φέτος ήταν μια δύσκολη χρονιά οπότε ο χρόνος που αφιέρωσα ήταν ελάχιστος! Ελπίζω τη νέα χρονιά να μπορέσω να αφιερώσω περισσότερο χρόνο! 

 9)Πώς γεννιούνται τα post σας;

Κυρίως μέσα από δραστηριότητες που γίνονται στην τάξη! 

 10)Ευχές για τον αναγνώστη

Εύχομαι ότι καλύτερο στους αναγνώστες μου!!! Υγεία, δύναμη και πολύ δημιουργικότητα!!!

1 σχόλιο:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αγαπημένα ιστολόγια